Що таке рекламні стійки?
Що таке рекламні стійки?
Важливим двигуном торгівлі є реклама. Засобів для просування виробів з кожним роком стає все більше, і вони потрібні для виділення конкретного виробу між інших товарів. Популярним типом POS-продукції є рекламні торгові стійки, основною метою яких є розташування на своїй конструкції всіляких маркетингових об'єктів для звернення уваги нових споживачів.
Рекламні стійки існують з метою розміщення інформації і виокремлення товару, що просувається, орієнтують клієнта в якості продукції, її позитивні сторони і властивості.
Для чого потрібні торгові стійки
Обладнання у формі невеликих рекламних конструкцій, які ставляться на підлогу, – це і є торгові стійки для магазинів. Функцій, які вони виконують, безліч. За формою ці пристосування виглядають як стандартні нехитрі прямокутники, спіралі та інші креативні установки. Їх розміри і габарити також можуть варіюватися:
- маленькі настільні пристрої;
- середні – найпоширеніші споруди рекламно-інформаційного характеру;
- великі, використовувані на величезних площах, в супермаркетах чи на вулиці.
Торгові стійки: для чого вони бувають
Виготовлення торгової стійки проводиться в більшості випадків цілеспрямовано для конкретного рекламованого товару, тому стійки відмінно виглядають в сучасних дизайнах будь-яких приміщень.
Торгові стійки використовуються для викладки виробів на полиці або вивішування на гачки з метою кращого візуального розподілу предметів. Розкладка продукції дає можливість розширити товарний запас, що дозволяє охопити всі виробничі марки однаковою кількістю місця в залі. Стійки можуть виготовлятися з різних матеріалів.
Найбільш популярні серед продуктових магазинів:
- торгові стійки для одягу – різноманітні конструкції з поперечиною для вішалки або мікроліфтом для зручності розвішування;
- торгові стійки для взуття – полки різної форми і висоти, на які виставляються зразки;
- торгові стійки для шкарпеток – відносно невелика установка з безліччю гачків для вивішування шкарпетково-панчішних виробів.
Стойки для рекламы различаются по форме, дизайну, габаритам, механическими характеристиками, но цель данных приспособлений – привлечение внимания клиентов, пробуждение интереса у потребителей с помощью внешнего вида и информационной насыщенности.
Pos-материалы - рекламные стойки из пластика закажи индивидуальный дизайн под конкретный товар.
- Переваги використання настільного торгового обладнанняПри виборі торгового обладнання, насамперед необхідно враховувати розміри приміщення, щоб стелажі не займали дуже багато місця і залишався вільний простір для переміщення.Повна версія статті
- Виготовлення і виробництво рекламних стійок і стендівТоргівля — це рекламування продаваного асортименту. Торгові рекламні стійки презентують і демонструють продукцію. Стенд — поширена підлогова конструкція, яка потрібна для розміщення інформаційних або рекламованих товарних позицій.Повна версія статті