Продавець GOLDISPLAY 2024ᐉ Виробники торгового обладнання: торгові стійки, стелажі торгові розвиває свій бізнес на Prom.ua 13 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
83 відгуків

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 09:00 найближчого робочого дня (сьогодні).

+380 (95) 036-65-25
Кошик
GOLDISPLAY ᐉ 4 роки на ринку: торгове обладнання, торгові стійки, стелажі

Що таке рекламні стійки?

Що таке рекламні стійки?

Що таке рекламні стійки?

Важливим двигуном торгівлі є реклама. Засобів для просування виробів з кожним роком стає все більше, і вони потрібні для виділення конкретного виробу між інших товарів. Популярним типом POS-продукції є рекламні торгові стійки, основною метою яких є розташування на своїй конструкції всіляких маркетингових об'єктів для звернення уваги нових споживачів.

Рекламні стійки існують з метою розміщення інформації і виокремлення товару, що просувається, орієнтують клієнта в якості продукції, її позитивні сторони і властивості.

Для чого потрібні торгові стійки

Обладнання у формі невеликих рекламних конструкцій, які ставляться на підлогу, – це і є торгові стійки для магазинів. Функцій, які вони виконують, безліч. За формою ці пристосування виглядають як стандартні нехитрі прямокутники, спіралі та інші креативні установки. Їх розміри і габарити також можуть варіюватися:

  • маленькі настільні пристрої;
  • середні – найпоширеніші споруди рекламно-інформаційного характеру;
  • великі, використовувані на величезних площах, в супермаркетах чи на вулиці.

Торгові стійки: для чого вони бувають

Рекламні торгові стійки Vargo Виготовлення торгової стійки проводиться в більшості випадків цілеспрямовано для конкретного рекламованого товару, тому стійки відмінно виглядають в сучасних дизайнах будь-яких приміщень.

Торгові стійки використовуються для викладки виробів на полиці або вивішування на гачки з метою кращого візуального розподілу предметів. Розкладка продукції дає можливість розширити товарний запас, що дозволяє охопити всі виробничі марки однаковою кількістю місця в залі. Стійки можуть виготовлятися з різних матеріалів.

Найбільш популярні серед продуктових магазинів:

  • торгові стійки для одягу – різноманітні конструкції з поперечиною для вішалки або мікроліфтом для зручності розвішування;
  • торгові стійки для взуття – полки різної форми і висоти, на які виставляються зразки;
  • торгові стійки для шкарпеток – відносно невелика установка з безліччю гачків для вивішування шкарпетково-панчішних виробів.

     Стойки для рекламы различаются по форме, дизайну, габаритам, механическими характеристиками, но цель данных приспособлений – привлечение внимания клиентов, пробуждение интереса у потребителей с помощью внешнего вида и информационной насыщенности.

     Pos-материалы - рекламные стойки из пластика закажи индивидуальный дизайн под конкретный товар.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner